just-my-blogg

Alla inlägg under april 2012

Av ida cekic - 28 april 2012 19:07

Hej bloggen! det var jätte länge sen jag skrev här, eller rättare sagt det var länge sen jag var inne på datorn. Jag var i Liseberg med en tjej Nora och det var jätte roligt. Jag åkte ngt nytt och det var spinrock, den var as rolig men man mår illa av den. Vi åkte den två gngr. Vi åkte också balder,floomride, hanghai, slänggungan (det var Sara som ville åka den) ehm vi åkte också sago slottet (det var också hon som ville åka den) men den e skit läskig det e dockor som pratar ööööö jag ryser.....

Men annars var det roligt. Jag har jätte många bilder att lägga upp så här kommer de:




 

                                                  skit roligt!!!!

jag sitter där ngn stans med nora



 

                                          mums!



 

                                            mmmm....marabou!!!



 

                              dagens klädstil!



 

                                HAHA kolla eric saade!



 


såååå söta!!!


 

HAHA


 


       Hej farmor katt!





                                            det var allt för idag ses imon!

Av ida cekic - 13 april 2012 09:19

här:





 

Av ida cekic - 13 april 2012 09:18

här:'


min pyjamas hehe

 

Av ida cekic - 13 april 2012 09:02

Jepp nu kommer ni att få se väldigt många bilder*!

                      





klim & justy  me<3    me isa    mahdis,  amanda och mickaela  tröja shorts örhängen   jag   jag!





det var det byeee

Av ida cekic - 12 april 2012 12:21

H3j. Jepp jag har haft en jätte kul påsk. Jag har sovit över hos henne och hon har sovit över hos. Vi har gjor så väldigt många ggr. Men det har varit as kul. Jag var i stan med henne igår. Vi köpte (eller jag) köpte shorts med hög midja och en ljusblå tröja och ett par örhängen. Jag kommer nog att lägga ut bilder och jag kommer ha på mig de i skolan;). Nu så väntar jag på henne efter som att hon spelar dragspel. Sen vet jag inte vad vi ska göra.



                                                MEN HEJ DÅ!

Av ida cekic - 9 april 2012 13:12

Hehe! hej jag har inte bloggat på tusen år efter som att jaa jag har inte orkat logga in på datorn. Men iaf jag har fyllt år :D:D:D:D och min pappa dåe. Jag har haft kalas och fått många nya saker. Och jag har fått ett eric saade skal av Abv'n. Ehm jag har sovt över hos henne också och nu sitter hon här och väntar tilss jag e klar. Jag kommer nog lägga upp bilder på kvällen tror jag.





JAG HAR FÅTT ETT PAR CONVERSE NI KOMMER FÅ SE DET;)

Av ida cekic - 2 april 2012 18:44

Hehe ska jag ah dagens bild? eller aa outfit?



Jag ska nog ha det!

Av ida cekic - 2 april 2012 18:33

Hej jepp! Snart e det påsklov. Idag var jag i skolan med Klim och en till tjej Nora. Vi körde jage igen hehe. Ehm jag har övat på matte  . Men iaf jag har inte fått läxor det e det som e bra hehe förutom engelskan men den kanske vi inte kommer hinna göra asså engelska. Men nu har jag inget att skriva byeee

Presentation


Hej!jag är en tjej på 12 vårar och I Love Music!!!

kommentera gärna mkt och fråga för jag gillar det. Jag älskar att blogga och så. men hej då puss:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards