just-my-blogg

Alla inlägg under februari 2012

Av ida cekic - 28 februari 2012 20:14

Hej! Idag hade jag iaf en bra dag. Jag var i skolan som vanligt. Efter skolan så var jag med Mawabear och Klimberry vi var uppe i berget och på lekplatsen (vi körde tävlingar).

Imorgon ska vi nog byta platser om våran fröken kommer till skolan dåe efter som att hennes barn e sjuk. Om hon inte kommer kommer då kommer vi inte att byta som e så synd. Jag kommer att sitta bredvid Klimberry, man får välja platser sj. Iaf så pratar jag med Klimberry på skype nu.




                                                  
MAN FÅR ALLT HOPPAS ATT VÅRAN FRÖKEN KOMMER!!!




chiaoo  

Av ida cekic - 27 februari 2012 19:20

Ja idag var det den tråkigaste dagen i mitt liv!!! Förutom att jag har varit med en kompis. Annras har min dag varit jätte tråkig. Som vanligt hatar jag MÅNDAGAR även om vi fick den enklaste läxan sen jag började i 5:an eller 4:an iaf så var det det men annars . Som vanligt måste jag öva MATTE  och det e världens tråkigaste grej......

 även om jag fick ALLA rätt på provet som måste jag ändå öva fattar ej vf O.o Iaf så hoppar vi över det tråkiga och jag frågar er som läser detta hur bra eller dålig daag ni har haft?



Och jag önskar mig en hamster eller katt men det går tyvärr inte för att min syster är allergisk mot pälsdjur och jag e förskräckligt ledsen över att jag inte kan ha någon av de djuren. Iaf så ska jag säga hej då nu. Byeee


Och ha en trevlig dag i morgon;)



En bild snabbt:



  Kolla vad sööta:D

Av ida cekic - 26 februari 2012 19:58

Ja jag har bara vart i stan och på dans. Vi lärde oss nya steg och de e GANSKA lätta. Jag har varit med abv och hon ville bara spéla ett pepparkas spel på min mobil haha, så jag fick försöka ta mobilen ifrån henne;). Annras har jag inte gjot ngt annat bara varit hemma. Eller jo förresten så har jag varit ute med abv också. Byeee;)

Av ida cekic - 25 februari 2012 21:56

Jepp som det står orkade inte plus kom inte på det haha;) Iaf så har jag varit med Nora (alltså jag pratar om igår) och jag sovde över hos henne. Idag då har jag varit med henne en liten stund på morgonen och sen var jag med abv. Vi var tsm och hon sminkade mig det var kul. Abv och jag kollade på melodifestivalen och som sagt kom danny och hon dära tjejen Lisa typ. Iaf så var jag glad att Danny kom med iaf hehe. Nu sitter jag här och skriver. Byeee har inget att skriva.

Av ida cekic - 22 februari 2012 19:11

Hej! idag så har jag varit i skolan och varit med Nora. Vi spelade bandy med killarna och med Klimberry och Mawabear:D Vi hade historia med vårna gympa lärare O.o men han e utbildad till historielärare också. Vi hade också gympa idag med honom dåe och vi skulle hoppa på trampets det var kul men efter som att jag e förkyld så kunde jag inte göra mkt:(. Jepp nu sitter jag här och pratar med Klimberry hehe!. Vi har ett matte läxförhör på fredag och det e typ om procent decimaltal och bråk och bråk e svårast när man ska räkna ut det i procent det kanske låter lite komplicerat för er som inte har lärt er detta än asså om bråk procent och decimaltal. Iaf så har jag inte gjort ngt mera idag så hej då  



och glöm inte kommentera förståss för jag gillar kommentarer! Men ni behöver inte kommentera just detta inlägget men ja annars! ;)

Av ida cekic - 20 februari 2012 20:58

Japp yeeeyy marijana e tbx från bosnien hon har köpt två grejer till mig choklad och en ring som e en klocka också hehe den e jätte fin kanske lägger upp en bild på den i ett annat inlägg orkar inte ladda upp den nu!


Jag och klimberry har bråkat lite och det var inte meninegn att det skulle hända! så Förlåt om det var så farligt  men kan vi iaf vara kompisar för jag gillar dig?

Av ida cekic - 19 februari 2012 15:16

YEEY abv'n kommer idag (Marijana) LÄNGTAR VERKLIGEN1!!!!!! Iaf så har jag sovt över hos K-Y vi hade jätte kul och vi kollade på melodifestivalen:D hehe..



Som ni vet så kom Molly Sanden direkt till final och det gjorde också han som sjöng kommer inte ihåg vad han hette eller vilken låt han sjöng iaf som kom de två med till final. Jag var i stan idag och vi köpte lite grejer till huset det var TRÅKIGT iaf så har jag inte gjort ngt mera.


Ni kommer att få se lite bilder på mig och K-Y:



                              HAHA SÖTA VA?

Av ida cekic - 18 februari 2012 19:33

Hej! just nu e jag med K-Y jag ska sova över hos henne och vi ska kolla på melodifestivalen 



Vi tog lite bilder och jag lägger upp de när jag kommer hem för jag tog inte med mig kabeln:I Men Klimberry kommer att ta bilder och lägga upp de på sin blogg. Iaf så ska vi logga in på hennes nu  chiaooo;)

Presentation


Hej!jag är en tjej på 12 vårar och I Love Music!!!

kommentera gärna mkt och fråga för jag gillar det. Jag älskar att blogga och så. men hej då puss:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards