just-my-blogg

Alla inlägg under mars 2012

Av ida cekic - 30 mars 2012 07:15

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES JAG SKA TILL POP EXPLOSION DET E ERIC SAADE KONSERT. jAG SKA DIT MED EN TJEJ SOM HETER NORA HON E FAKTISKT SNÄLL TRO DET ELLER EJ MEN HON BJUDER MIG PÅ BILJÄTTER OCH PÅ KONSERTEN. Om hon inte skulle finnas typ skulle inte jag få gå dit  

Av ida cekic - 29 mars 2012 15:06

Hej! Jag var nyss i skolan och jag var med några kompisar. Vi körde jage det e jätte kul nu jag visste inte att det var så kul. Iaf så har jag och Klim skaffat ett skåp för våra skor haha och en kille då som heter Halil har m,ålat en grej på den HAHA men vi har tagit bort den nu. Ehm just nu är jag på min mammas jobb och väntar tills hon ska sluta. Sedan ska vi gå och shoppa kläder till min kusins fest. Vi ska köpa ett par sandaler till festen, strumpebyxor och en kort kofta. Ni kommer att få se bilder på det jag ska ha på mig när jag kommer hem.

I skolan den sista lektionen var AS TRÅKIG vi pratade om hur broar byggs upp och hur de kan se ut det e skit tråkigt. Jag e inne på gsm efter som att denna dator inte har skype så aa. Jag väntar på Klim tills hon ska logga in. Men hej då! Kanske skriver mera på kvällen! ses;)  

Av ida cekic - 28 mars 2012 20:40

Hej! Idag har jag varit i skolan med Klimby. Efter skolan var jag med Abv'n och vi gjorde lite olika saker, t.ex att jag fick välja kläder åt henne fast hon ville inte ha ngt så det var lite svårt och vi kollade på tv.


JAG FYLLER ÅR NÄSTA VECKA PÅ TORSDAG!!!!!! längtar verkligen! Min farbror kommer också att komma . Jag ska ha kalas på nästa fredag fast jag har inte gett inbjudningskorten än efter som att de inte e klara ska nog ge de på fredag. Jag kommer att bjuda alla tjejer    . Jag pratar med Klimby eller aa vi pratar typ inget men jaja hej då:D

Av ida cekic - 27 mars 2012 20:31

Hej jag har inte bloggat på 1000 år (överdrev) efter som att jag inte har orkat logga in på datorn. Men nu e jag inne och skriver till er<33. Jag har varit i skolan de här dagarna och jag har varit med M@rijana och aa lite mys pys. Idag har jag varit i skolan dåe och jag var på hemkunskap. Vi bakade chokladkaka. Egentligen skulle vi baka muffins som ett prov men det blev visst inte så. Just nu sitter jag och pratar med klimby om lite grejer och så. Men skriver säkert i mon byeee!

Av ida cekic - 20 mars 2012 19:45

Jepp rubriken säger allt bilder från förr. Jag ska lägga upp bilder som jag har tagit kort på i skolan och på andra ställen eller så e det bara i skolan vi får se. Här kommer det:



       

Av ida cekic - 20 mars 2012 07:14

Hej! Jag har inte orkat att blogga eller aa vara inne på datorn. Jag har varit i skolan de här dagarna och varit med olika kompisar lite hit och dit;).  Vi ska ha teknik vecka denna veckan och df har vi inte fått läxor.YEEEY Iadg ska jag vara med Klimby (kanske) och vi ska nog göra kuliga grejor. Vi har bild idag också och det brukar aldrig funka för att det typ alltid e stökigt fast jaja våran klass e så och jag gillar det hehe:).



Nu ska jag till skolan byeee

Av ida cekic - 15 mars 2012 15:04

Hehe. Hej! Idag har jag varit i skolan med Klimby. Egentligen skulle vi öva på våran NYA låt som vi har skrivit efter som att vi ska ha en överraskning till er i min klass;), fast vi fick inte eftersom att Markus våran musik lärare hade fullt upp så vi fick inte. Och vi måste öva i JUST musiksalen där det finns microfoner . Iaf så har jag haft det roligt idag och när jag skulle hem .  Men iaf så pratar jag med Klimby på skype. Mhm men ses kanske på kvällen.






                               CHIAOOOOO

Av ida cekic - 13 mars 2012 19:23

Jepp här får ni lite bilder på mig och Klimby:




            Fina vi e va?

Presentation


Hej!jag är en tjej på 12 vårar och I Love Music!!!

kommentera gärna mkt och fråga för jag gillar det. Jag älskar att blogga och så. men hej då puss:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards